CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 16, 2011

nak kawin awal...

.status yang paling mengedik...haha...pape pown mmg aku nak kawin awal...salah k??...tidak bukan....besh x?..pe eak perasaan masa nak kawin...angan2 sang puteri pada putera impiannya...come on lah kalau ada duit x salah kawin awal kan??...setuju tak??...apa konsep perkhawinan aku nanti eak??...abaikan aku x fikir lagi yang penting aku nak kawin awal...hahahha....ketawa bahagia....korang patut ad perancangan macam tu taw..sebab apa sedikit sebanyak akan memotivasikan diri mencari duit...tak kan nak kawin pinjam loan??...haha....otak aku sekarang fikir kehadapan j tw...kata orang biar berfikiran besar jangan cakap besar...aku muak r dgr...tapi habuk pown xad.....kalau jodoh aku kawin awal....aku time.semuanya ketentuan ALLAH...

No comments:

Post a Comment