CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 15, 2011

di kala malam menjelma..

tolong aku!!!...tolong...aku x mampu bernafas...tolong jangan lemaskan aku....aku merayu pada kalian semua tolong beri aku peluang untuk menikmati hidup...kalian kejam...ketawa di atas penderitaan aku...aku sakit...aku terluka...tolong....dengan keadaan diri ku yang lemah aku hanya mampu berkata dalam hati..tangisan ku tidak di dengari...sayup-sayup suara ku kedengaran...tolong aku...

dan kisah ku yang masih panjang....membuad kan aku cuba bangkit...untuk bukitikan pada kalian...di saat kalian melemaskan aku..aku merangkak mencari OKSIGEN ku...akhirnya aku temui..tapi aku tidak akn pernah melupakan apa yang kalian buad pada aku...PELANDUK SELALU MELUPAKAN JERAT..TETAPI JERAT TIDAK AKAN SESEKALI MELUPAKAN PELANDUK...ingat kalian aku tidak akan membalas..cuma aku perlukan masa merawat luka ini...kalian pernah gembira atas penderitaan ku...dan kali ini aku akan cuba gembirakan hati ku sendiri...

No comments:

Post a Comment