CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 15, 2011

ADAM n HAWA.















orang yang singkat fikiran mesti ambil jalan 


pintas untuk menyelesaikan masalah






betul tak pendapat aku nie...actully ayat nie aku dapat mase aku bace novel ADAM n 
HAWA...syok novel tu dah banyak aku bace...kowg try r bace..pe perasaan kowg bila kowg x salah tapi orang DI tuduh...kecewakan??..sape j r yang x kecewa..terluka semua ad..macam nak bawak diri an..tp kalau kita lari daripada masalah kowg ase masalah tu akan selesai k??...bagi pendapat aku r masalah tu akan makin bertambah...bersabar r.n pe rase kowg tepaksa berpisah dalam tempoh yang panjang atas sbb tertentu..mesty ad hikmah di sebalik apa yang penah terjadi dalam hidup kowg...INSYAALLAH..ad owg tanya aku besh sangat k baca novel??...nak tahu pe jawapan aku...kadang novel nie ad bagi motivasi n pengetahuan yang baru..name pown membaca kan??....n novel gak bukan subjektif untuk perempuan j k....pape pown tambah lah pengetahuan dengan membaca...







No comments:

Post a Comment