CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 17, 2011

ketensenan!

serabut otk asngment belambak2....chill ayu....relax...semuanya baik2 saja(berfikiran positif)....aku sebenarnya orang yang x boleh terlalu tertekan...aku akan mula tensen...n then kepala akan mula sakit2..so,aku kena relax dan sama waktu dengan nya....^_^...ubat untuk aku tenang adalah dengan g pantai..aku pown x tw napa...aku suka sangat ngn pantai...masa sem dua..aku n teddy stdy at pantai..mmg blh go r...senang j masuk dalam otak...untuk final ni myb aku akan buad pekara yang sama gak...otak aku akan senang menghafal bila aku di tepi pantai....dats why umah impian aku kat tepi pantai!!!....ini adalah minda separa sedar...:)

berat badan aku pown mula meningkat...sebab faktor apa??...aku pown x tahu...dah lama aku x timbang..takut lah...hehe...(mengetik!)..perubahan yang paling ketara adalah di bahagian muka....looks so chubby...^_^...but i like it..if u dont like...do i care??...

kepada semua aku nak kowg sentiasa berfikiran positif k....even,kowg ase cm impossible j nak dapat..INSYALLAH..ALLAH akan permudah kan diri kita....kowg x yakin ngn diri sendiri...orang lain apa tah lagi...

n one more thing,money is not everthing...but everthing need money...believe me!!..

semoga berjumpa kalian di angkasa kejayaan..AMIN!..

No comments:

Post a Comment