CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 9, 2011

kemalangan..

tajuk pown dh menunjukkan kesedihan kan??..pemergian sapa n apa kena mengena ngn aku??..mesty kalau ad yang baca..ini r soalan yang akan berlegar2 di benak kowg kan??..kalau ad yang bace..haha...
semalam aku di kejutkan dengan berita pemergian budak poli aku...dy terlibat dalam kemalangan jalan raya...ok,berita ini selalu menyapa halwa telinga aku sejak akhir2 ini...membuat kan aku gerun n tambah2 takut...kenapa??..sebab aku penah mengalami kemalangan jalan raya bersama cik teddy...u all teddy aku x bawak laju2 k..dy pemandu yang berhemah(cewah bodek lebih)..actully kiteowg di langgar oleh kereta..sehingga hari ini parut nya masih ad lagi
(mmg r parut mane r hilang)...parut mcm aku kne jahit...nsb bek x patah.aku mmg doa x patah..aku x nak tido hospital..aku takut!!..walaupun tak mengalami kelukaan yang truk tapi suasananya seperti kecemasan yang teramat sangat...yela sebab dua ambulance yang ambik kiteowg...satu ambulance pertahanan awam n ag satu ambulance hopstital muor..npe di muor sbb aku excident at muor...smpai skunk kalau aku bawak moto aku kan ase trauma...mmg r jalan at bandar x sma mcm jalan at kampung k...masing2 bawak dh mcm ambulance(means,bawak laju mcm nak hantar owg p hospital)..n paling yang aku x suka....biasa r nama pown bawak moto an...kadang2 2 ad keta men masuk n kuar sempang sesuka hati...bukan setakat bawak laju j boleh kemalangan yang bawak perlahan pown boleh kemalangan ...n yang buat an aku bertambah trauma pabila aku melihat dengan sendirinya seorang budak perempuan jatuh dari moto..betul2 di hadapan aku...mintak maaf aku katakan,jika ad kemalangan di tepi jalan jika aku ternampak aku x akan turun untuk tgk..sebabnya aku takut darah...dats why r aku x ambk nurse.n baru aku sedar kelemahan aku bila g hospital badan aku akan merasa lemah..siyes..aku dh x kuad semangat mcm dulu...ok berbalik pada cite..jauh dah aku melencong...bdk poli 2 sebenarnya nak p kelas...dy menaiki kereta..my b laju kot...dy satu jabatan ngn aku walaupun x satu program...aku x knal dy..tp nama dy mcm familiar j bagi aku...aku x tahu cite yang selanjutnya..tapi yang aku tahu dalam kereta 2 2orang meninggal..bagi aku 2 mungkin mangsa yang duduk di bahagian hadapan...n menurut sumber yang boleh di percayai kereta mangsa mengalami keremukan yang teruk...dgr j bite mcm ni membuad kan bulu roma aku meremang tw....siyesly....

p/s: al-fatihah utk mohd jefri n rakannya mangsa kemalangan semalam pada 9/3/2011..
n aku nak ingatkan u all n aku sendiri..berhati2 lah di jalan raya...

No comments:

Post a Comment