CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 9, 2011

meow....meow...

hellow....nape tajuk aku bunyi kucing..manje x?...sebenarnya aku seorang yang manja...haha...mengetik pulak..x pe r blog aku r weyh bkn blog owg len...ad masalah?..kalau ad datang r jmpa aku.(gangster x)..huhu...u all kalau ad yang terbaca entry nie aku ucapkan time kasih r..sebab sudi menjadi pengikut ku..aku nak buad pengumuman yang aku rase penting..bajet j.haha...aku sebenarnya dh deactive an FB...sebab apa eak?..saje nak mengetik ko..haha...mmg saje2 j aku deactive..haha...sbb aku ase mase aku banyak abis pada FB...aku akan menjadi terlalu addicted(betul k aku eja)..kalau salah harap di perbetulkan k...ag pun aku nek tensyen tgk owg gaduh2 n try nx buruk2 an owg len..come on la beb..kita hidup bermasyarakat r...x semua bnda kita boleh selamba post pada public..jadi r owg yang low profile aku ase ag better kot..daripada orang yang hanya nak cari publisiti...x kemana pown law gaduh dalam FB...bergaduh secara maya..tu hanya keja owg yang pengecut...haha..
pada pendapat aku orang ini masih x jumpa dengan dunia luar...di masih lagi dalam kekangan kebebasan...n aku nak akap r..jangan nx perbesarkan masalah yang kecil...kelak,masalah yang besar ko x akan dapat handle...aku akap berdasarkan pengalaman aku r...sejak bbpe tahun kebelakangan ini aku dh jumpa dengan macam2 jenis orang....my b itu baru segelintir sahaja....aku pown masih belum lagi berjumpa dengan dunia kuar...dunia luar bagi aku adalah apabila kita dah memasuki alam perkerjaan...kat situ r macam2 lagi dugaan yang akan kita tempuhi...
aku pown nak syorkan pada sape2 yang bace entry aku ini dan diri aku sendiri untuk memikir masa hadapan...hellow,masa hadapan bukan hanya pasal kawin j k....tp sape kita pada masa akan datang...sapa kita pada hari ini akan membentuk kita pada masa akan datang....
contoh paling mudah r..seribu hari ini tidak akan sama macam seribu akan datang...maksud aku bukan duitnya yang bertukar....tetapi nilainyan semakin lama semakin kecil....x cukup r beb..nth2 nty ad negatif...sama yang mau tanggung kalau bukan diri kita sendiri....
aku nak kuar skit dari cite yang atas...aku nak merapu ckit.....aku minat fesyen..walaupun kadang2 aku nampak macam poyo!!...hahaha...kat poli aku simple j..aku teringin nak make up!!...haha...gud news o bad news??....pape pown aku akan kumpul wit aku sendiri...x cari wit mana nak jumpa kan...nak harapkan orang lain??...jangan harap r weyh..hentikan angan2 tersebut!..
BERDIKARI(berdiri di atas kaki sendiri)

akhir salam dari saya...kamoo fikir lah sendiri....salam

No comments:

Post a Comment