CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 12, 2011

gone with the wind~~

post untuk kowg yang tanye nape aku deactive fb...actully aku banyak comitment len...cewah bajet ..mmg aku banyak comitment r...stdy,bisnes jumpa patner n macam2 lagi...aku sengaja deactive kalau x aku asik nak bukak j fb..kalau ad sape2 yang pasan..aku slalu on9 j tw...ad k faedahnya???...nth aku pown x tw...sowi kowg aku akan active gak satu hari nanti..fb mmg x dapat di nafikan banyak keburukan n kebaikan...aku nak ajar diri aku supaya x terlalu ketagih dengan fb...WTF..woot~~...mencarut k aku...aku maksd kan WTF adalam welcome to facebook..x lame ag aku akn bukak jgk...^_^..ayat dah tunggang langgang...berserabut campur berselirat....aku kepeningan...haha...

skunk aku on9 kat kedai ALIFF..aik kat ne 2??...kdai nie berdekatan ngn angsana johor bharu...actully mggu nie aku alik kulai..umah cik lily..pagi tadi g kota...tp just lalu j...wa~~..manyak indu ma sama kota..tp nak buad mcmana aku alik sb ad hal...aku bukan balik saje2 tw...kowg nak taw x??...si kepoh nie nak bercerita..haha..aku semalam g jusco aw...kteowg berdoa x nak jumpa sape2..tup2,jumpa cikgi GHANI...ckgu 2 ckgu PKBM aku...dy pasan lak...aku mmg mcm 2 aw..bila dah doa x nak jumpa orang mesti aku terjumpa pnyer....selalu jadi mcm 2..ape sey!!...

tgk cik lily shopping buad aku gram aw...aku nak shoping gak!!!....I AM THE MONEY MAGNET..money come to me!!...sampai bila nak tggu duit datang pada kita..kita yang kena cari duit!!...


p/s:bila setiap hari aku berjalan kaki g poli aku menanam impian nak kereta...dan apabila aku nampak orang wat photoshoot..aku nak jgk!!..aku kena berusaha...AMIN..n cik lily sbagai photograper aku...wink~~

No comments:

Post a Comment