CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 12, 2011

moment of the day..

rindu r ungkapan yang paling sesuai ngn aku skunk nie...windunye kat insan yang bernma ZULHILMI KAMAL..yela dy kat muo n aku kat johor..aku rndu sangat samapi semalam aku teman kan cik lily shoping aku belikan dy kemeja...mesty semart kalau dy pakai..x sabar nak balik nak bagi dy kemaja...nanti kita shoping same2 aw..hehe...even,kat jb ad jum heboh...x ad pown dalam kotak fikiran aku nak g pown..mesty sesak an..look??...semalam jalan at butik..hanya mampu cuci mata j...wa~~...nak juga beli...sabar ayu...sabar ea..hehe..macamna r nak pratikal nnti...aku at kota tinggi n dy at muo...habis r demam rindu..haha...pape pown exam around the corner...wish me luck babe!!!....merepek lagi!!

No comments:

Post a Comment