CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 26, 2011

SLK 200


semad sey!!!

Giler r...aku terbakau beb tgk sowg leader pom nie bwk SLK200...aku mcm nx lempang2  mke dy.dy cuma akap RM300k...asal aku x puas aty ngn dy eak...dy bukan pkai wit aku pown...tp mmg giler terbakau...siap ad demo buka bumbung ag...cik pian r yang suoh owner 2 buad..kalau lah aku nx berangan..."..berangan j ko ayu!.."..aku nak r kowg faham x perasaan aku...tp aku nak guna wit aku sendiri....(ibu doakan along ea)...seram sejuk aku menaip sebb aku terlalu excited.....oke r mau titow ssambil bermimpi SLK200....kalau kau menjadi milikku..aku aku tatang kau seperti minyak yang penuh.....(jiwang lak..huhhuh)..

p/s: k r aku nx mimpikan slk 200 aku..wane??..aku ske silver babbagi aku nmpak mewah........daaa...^_^


No comments:

Post a Comment