CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 27, 2011

sunday story..

ahad datng ag...dh mcm iklan celcom ..wink...wink....
bermulalah cerita ku pada ary nie...pg2 teddy dh kol....aku pown ajak dy bnk in an owg at mybnk...pastu nak g bnk islam nx msuk kan wit dlm bank aku....oke teddy bg aku 3 pilihan bank islam...
1) at jasin
2) melaka
3)muar

aku pown pilih at muar bab dekat umah teddy...aku teman dy balik umh...ok...kami  on9,men game wat asgnment,n segala dh ciap 2...tbe2 zaki kol..akap x ad bs...cian dak 2..aku suoh teddy ambk zaki..pas2 teddy nx anto zaki alix merlimau terus...pas mgrb aku di tinggalkan di umh dy..dh r aku masih2 malu2...tbe2 adq teddy akap..kak ayu nak men game aku pown bagi r dy men game at lappy..mak dy suoh aku makan..."sy sgn r mak cik"...2 hnya kata2 aku dlm aty...ok,aku g makan....teddy mana kau,asal lambat sgt...msg x reply...aku msg zaki...pastu tbe2 teddy muncul...abh dy ajak g umh makck dy lak...x r jauh sgt...kteowg pown g r...dh macam open ouse dh..bb ad makan2..x r ramai owg..tp mak cik dy 2 peramah sgt..mcm suasana raya pown ad bb dy sdiakan kueh..alhmdulilah family dy semua knal aku...n tw aku kawan ngn teddy...teddy pown sma..ibu tw aku kwn ngn dy...ibu tw kalau kat mlaka anak dy msty kuar ngn amy....after dh siap makan n kemas..kiteowg pown on d way alik....g print asgnment segala....selesai kerja..^_^

p/s: alhamdulilah aku bersyukur dengan kebahagiaan ini YA ALLAH..jika amy jodoh aku kau satukan aku dan dia...jika bukan kau tabahkanlah aty aku....sesungguhnya hanya kau yang maha mengetahui...

No comments:

Post a Comment