CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 25, 2011

semangat volcano k bukan semangat coca cola..

gempak x tajuk kat atas...ehem2~~...kalau ad yang membaca kowang paam x??....lets i explain more k...sekadar borkongsi....oke,kowg semua mesty tau kan coca cola pnyer buih??...cuba kowg tgk beik2 eak coca cola o segala buih yang air nya ad gas...buih nye kejap  pas tu dy turun alik..macam 2 r perangai o semangat owg yang hanya sekejap j dy berkobar2..kowg mesty biasa tgk owg mcm nie kan...apa kowng nak buad??..any suggestion...
biar r kita jadi mcm semangat volcano...cuba bayangkan kalau suatu ary nnti dy meletus...apa akan jadi pada kowg??...fikir r sendiri k...oke,msty ad yang akap ad gak volcano x meletus tp kowg kne tw even dy x meletop pown aktiviti dalam dy masih mengeleggak..wa~~...dashyat....aku pown takud...diam jangakan di sangka tak ad pape...bising jangan di sangka mereka tahu semua pekara....

p/s:..aku nak tanya kowg nak jadi yang mana???.....aku??....aku nak jadi mentary..panas kan owg sampai owg 2 terbakar...hahaha..

No comments:

Post a Comment