CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 24, 2011

merapu!!

sambil2 aku on9 aku pown smpat sempat ag wat entry nie..actully ary nie aku x masak utk teddy...td dy tnye...yunk,x ad bahan r..hehe...sowi dear..lapo ea...g makan kedai ea.hehe..kejam??...ane ad...kiteowg wat cm 2 utk jimat...dy bli lauk n aku masak...x sedap pown..janji perut tarak bunyi..esk aku kan g kl ngn cik lily..bukan suke2 ea..aku ad keja...teddy x ikt sb x muat...2 r gemokk sgt...haha...(padahal aku yang chubby)..haha...cian dy..jage diri bek2 ea....bb x melencong tmpat len,tp my b g pavillion.(haha)..ketawa jaat!!..alhamduliha rezeki aku murah...amin....
aku nak mepek2 skit r dalam entry nie...x nak bace sudah...u ca leave my blog now...tp ad k owg bace blog aku??..pasan j...haha...dulik pe...
mggu depan aku ase nak alik kota r....borang LI pown aku x anto ag...aku nie mcm x nak LI j....oke sepanjang LI aku kan memsti kan kulit muka aku bertambah licin....mcmane eak owg korea jage muka..jelas kot....alhamdulilah kulit aku x ad jerawat...cuma kat bahagian idung j r aku ase mcm berminyak...aku nak kumpul wit r beli SK11...nie impian tw..kalau make up aku nak guna mac...yang ori r...bb ibu penah make up guna mac cantik tau hasilnya....dlu ibu syorkan aku bli mary kay...mase besday aku taun 2008 ibu bagi bedak compact tu...finally adek aku yang guna...aku x rajin r nak bermake up...tgk lah kalau lepas LI...mane tw teringin...x salah pom ber make up...tp jangan tebal r...aku sayang r kulit muka aku......syg sgt beb kat ko...oke,aku nak ckp pp aku dh chubby...padahal kat poli aku xmakan banyak mana tw....seriusly.....badan aku powb dh naik...adakah sebab aku terlalu gembira????...
aku mmg r nak check bone sb nampak comey...tp skunk ase gemok lak...hehe....confem law balik nenek cakap aku kuad makan kat melaka!!...haha......
n aku minat gila ngn shawl sebenarnya....


p/s:..oke aku akan kumpul banyak duit utk aku beli semua yang aku nak!!

No comments:

Post a Comment