CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 19, 2011


tadi masa aku jalan2 kat fb..aku akan cek setip status yang fwen aku post kat fb...aku amat tertarik dengan post raja shamri..kowg dok r tgk kat atas 2...setelah aku baca komen2 pada post 2..baru aku dapat main point...kebanyakan orang melayu..aku pown orang melayu jugak...x ad kacuk mana2 pown..tp pe kata kita berfikir sejenak...adakah makan gaji boleh buat kita kaya??...msty ad yang tanya....alah buat apa nak kaya nanty lpe asal usul...lpe itu lah lpe ini lah....tp kalau kita x ad duit macamana kita nak sedekah pada orang lain???...renung-renungkanlah....aku sekadar bagi pendapat...aku x cakap aku x nak kerja ngn kerajaan...sapa lah yang x nak kerja dengan kerajaan..tp kalau kita boleh berniaga apa salah nya kita berniaga...9/10 sumber rezeki daripada berniaga..aku rasa semua orang tahu kan?...rezeki ad di mana2...so,u all jangan lah takut nak mencuba...siapa tahu kalian boleh bagi peluang perkerjaan pada orang lain...insyaALLAH...
berumpa kita di angkasa kejayaan..

No comments:

Post a Comment