CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 17, 2011

??

assalamualaikum...hye readers and stalker semua....(+_+)...
aku x tw hari ni aku nak post pe....tadi aku ada tanya mr teddy n cakap....post mcm nie tw.."aku x tw lah nak post pe"...cute x??....sambil membuat mata keikhlasan...
aku nak bagitw yang aku dah lepas dari lesan P..,yes....kejap j kowt dua tahun...aku ase aku lah dulu paling x pandai bawak keta...paling zero...paling bawak secara merbahaya...semuanya paling lah....kalau aku tgh drve,aku akan ckp dlm hati"kowg blh x bg aku laluan"...ni jalan aku...!..n aku wish ad satu jalan khas utk kenderaan aku...haha....pastu kat tepi jalan tu ad pantai...x pown permandangan yang indah...supaya nanti bila aku melaluinya aku blh tangkap gambar...ahaks....
ok,dh terlalu jauh aku melencong..aku kecik hati ngn ibu....sb td ibu g kota..aku nak ikut pastu ibu ckp.."along kan dah ad lesen"..pergilah sendiri..sedihnya..
nak pergi ngn ibu jgk!nak pergi ngn ibu jgk!...
nth pape eak aku nie....
daaaaa..

No comments:

Post a Comment