CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 1, 2011

today is a shoping day!

bahagianya hdup...pagi2 ibu dh datang umh...nak ambk kami dua beradq...bawak g kota...biasa r aku dh lama x alik kota...so mmg pekara wajib untuk bershoping at kota....so,ibu terpaksa lah tggu anak daranya yang mmg bersiap lambat nie...masa g aku yang drve..alik ibu yang drve...ad yang aku "pau " ibu...ad yang gne wit sndiri n ad yang adq aku pau aku..haha..macam2 hal...aku sampai confuse nak li shawl,bju o barang make up...last2 aku x pilih untuk li baju....hati bertambah bahagia...yela mana ad owg yang x bahagia bila bershoping...rambang mata beb!!...siyesly...nsb bek aku shoping ngn owg perempuan...kalau lelaki mcm x bebas sgt...masa agak suntuk gak  r...tgh hari beb..mana besh shoping panas + penat n sebagainya..aku gak ad bli kilp2 untuk tudung...bnda 2 dh jadi barang kesayangan aku tw!!....nak kumpul banyak2...oleh krana terlau minat ngn  shawl aku pown bli lah majalah dara...bgs tw banyak info2 yang berguna untuk para gadis....selamat mencuba...:)

No comments:

Post a Comment