CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 5, 2011

today is a civil day!

pagi ne aku bangun pagi....haaha...ary nie ad exam tamadun islam...masa civil day..aku masuk pertandingan maen dam haji..oke aku kalah..aku mengaku!!...actully aku dapat sumthng masa aku men bnda 2...i means,moral story la...haha...hampeh ayu...mcm nie...aku lawan ngn dak laki....dak sem lima kot...kalau aku x silap....actully aku mmg malas nak men...aku nak cpat habis j...men dam msty kena fikir...tensyennye!!....aku nak men sumthng yang boleh release tensyen!!....aku dh lima kot 'naik hajah'...tapi aku x tw cara nak control hajah2 aku 2...n aku korbankan semua sekali....so moral yang aku dapat..aku x boleh terlalu tamak nak dapat semuanya dalam satu2 masa..naty aku kehilangan semuanya...pengajaran yang besar dalam hidup aku..remember that ayu!!....u alyws be a winner 4 urself...begitu juga ngn sape2 yang baca blog saya...jangan cepat mengalah k...


td tgk mr teddy men baling selipar....aku tertanya2 dy men baling selipar o dy baling diri dy sendiri...confuse!!!!.....watever la labu...aku mmg hepi sangat2...lagi2 dah nak exam nie...so terubat lah sikit...segala ke tensyenan aku nie....acara yang di pertandingkan tadi antaranya ialah..:

galah panjang.
batu seremban
baling selipar
ceper
dam haji
gusti lengan


lecturer pown join..mmg gamat suasana...pape nth dak2 nie...yang penting kowg mmg sporting...esk ad ag..acaranya nty...oke r mau titowwwwwww.....zzzzzzzzzzzz....papai!..                             

No comments:

Post a Comment