CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 3, 2011

score A


adakah anda mengenali orang di dalam gambar ini??...jika ya...syabas!!...ini adlah ikon aku...yes aku mahu menjadi jutawan...aku tahu aku mampu...pada peringkat permulaan aku kena berusaha sehabis baik...ini bukan angan2 kosong...angan2 adalah angan2 yang ad matlamat....sapa aku dulu tidak penting...tetapi siapa aku sekarang adalah lebih penting..
kita tidak boleh kembali ke zaman dahulu...
bahkan untuk kembali pada saat yang lepas juga tidak mampu...
buad apa di kenang benda yang dulu...
sekarang aku tahu mcmane cara untuk mencapai cita2...
ad yang memperlekehkan....
tidak mengapa....
aku bukan buad benda yang tidak baik...
yang penting aku tahu siapa diri aku..
aku adalah aku...
gambar ini menjadikan aku lebih bersemangat...
kemiskinan bukan untuk di warisi..
kemiskinan juga bukan batu penghalang untuk kita mencipta kejayaan..
ramai orang yang berjaya pada hari ini...telah melalui onak dan duri...
seronokkah kita??....bila di sediakan semuanya di depan mata??..
mungkin ad yang mengatakan ya....tetapi ad juga yang mengatakan tidak....
bila berusaha manisnye lebih nikmat...
hendak menjadi positif ddk r bersama mereka yang postif begitulah sebaliknya...

renung2kan...^_^



No comments:

Post a Comment