CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 3, 2011

about my holiday..

cuti???...yes...tmpat aku banjir....nama saje 'kota tinggi'....tetapi sebenarnya rndah...ramai yang berkata begitu...ayu x bek taw kutuk tmpat sndiri...hehe...tp mmg kenyataannye mcm itu..
ok....settle pasal banjir...cuaca pown nampak ok...mcm aku juga...
aku sempat tolong umah mak long yang di naiki air...maksud aku tolong basuh pinggan dy yang kne air lumpur.
lokasi umah dy kat kangkar terbau...
yang ringan same di pikul n berat sama di jinjing...
n sebelum itu aku sempat melaksanakn beberapa misi penting...
jeng.......jeng.....jeng.......
aku sempat bawak prospek aku g centre E-DATA kat SETIA TROPIKA..
alhmdulilah....dugaan akan datang....
semuanya di serahkan kepada ALLAH...
ok aku hampir terlupa dengan asngment aku....
waa~~...manyak kejap wo ini cuti....
pejam celik2....pejam celik dah nak balik melaka....
cuti salah....tak cuti lagi salah......
skunk dh masuk bulan dua....
kejapnya masa berlalu....
umur makin meningkat....
sbjek utk sem nie banyak pengiraan....
i love it....
tp ad gak yang aku x dapat catch up....
manyak takut...
kebarangkalian final exm stat awal bulan empat...
b4 dat aku jumpa eiqa pika.....:)
aku amat2 terharu dy post kt wall dy...
btw,i love u sis..
<3...



p/s:....4 those who read my blog wish me luck in final exm k...see u..^_^

No comments:

Post a Comment