CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 7, 2011

kenangan masa lalu!!

teringat masa kenangan kat sekolah....ad suka ad duka...macam2 ad...macam astro..huhu
aku amat minat dengan persatuan aku PKBM(pasukan kadet bersatu malaysia)....


njoy gila beb....sampai satu masa aku berpakat ngn dyowg nak masuk maktab tentera darat...padahal bnda tu hanya terbuka untuk dak LELAKI sahaja....mmg gila r masa 2...aku pentingkan kokorikulum daripada belajar...last2 kami ber5 berpisah....2owg kat kolej segi ambik kejururawatan...dan dua orang lagi baru lepas menduduki STPM..aku???....aku sekarang kat POLITEKNIK MERLIMAU...ambk kos kejuruteraan awam....minta???...aku lebih prefer pada bisnes...aku minat bisnes sgt2.....
itulah impian aku dari dulu lagi...
walau apa pown aku akan pastikan aku mendapat DIPLOMA n jika ad rezeki aku akan mlanjutkan pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi...
aku amat bersyukur menjadi NURUL IDAYU BINTI ITHNIN..
semua orang kena merasa bersyukur dengan diri masing2 k...^_^
alhamdulilah...

daripada seorang yang boleh di katakan lembut aku menjadi seorang yang lebih tegas n ad r ganas banyak....hahaha..yang paling penting aku jadikan diri aku berani....
keburukannya aku lalai dalam pelajaran..n akademik aku memang lingkup...aku akui itu...
hancur kot harapan aku....tapi nak buad macamana benda nak jadi....

gambar ni??...haha...mase 2 kitaowg x g klas...kita owg g bandar penawar hantar dak kawad
yang belakang tu SARJAN SAMSURI...
kami berlima dah macam kembar...aku??....mesty r kedua paling bongsu...
tp aku yang paling degil....mmg pown!!!

ni mase penganugerahan pangkat....mari aku kenalkan...
dari kiri 2 ifa,aku,eiyra n nety...fiqa???...dy yang ambik gambar...
pangkat aku n eiyra sama...KOPERAL..nety n ifa adalah LANS KOPERAL..oke SARJAN kami...
2 lah si fiqa...Sarjan yang ambk gambar kiteowg..haha

mse nie??...ingat2 lpe r...yang penting masa KOKO kot..haha..
taken by:abg hafiz
tudung aku??...abaikan..aku tw gaya tudung aku nmpak mcm dak NAKAL..
haha..actully aku mmg nakal...nie gambar masa muda2...ad perbezaan x???kalau ad TYPE ON BEZA
hantar r kat ne kowg nak antr...tp jangan kat balai polis k...haha.
mepek j...:P


Akhirnya setelah melalui pelbagai onak dan duri....kami berjaya mengenggam sijil tamat blajar...
septtnya eiyra kat tepi sekali....x ptt btl owg yang tggi kne dok tpi...huhu..


p/skawan2 ayu mentary syg kamoo semua...:pape pown doakan kami berjaya dunia akhirat...AMIN..

No comments:

Post a Comment