CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 8, 2011

flu n fever..

OMG!!..flu n fever datang ag...aku dapat penyakit nie dari MR TEDDY..haha...mmg pown...dy akap x pe ssh sama ssh...snang same2 snang...yela 2...manyak jaat!!.....bawak penyakit berjangkit....
pagi tadi aku tgk akaun dalam syarikat...aku dah keje k??....wait!!!...aku masih blajar ag tw.....aku kan kerja part time kat kenshido..aku kerja sebagai apa???....kalau nak taw inbox aku kt fb..http://www.facebook.com/mrsteddy69...atau pown e-mail aku ayu_mentary@yahoo.com.my...
alhamdulilah tahun nie rezeki aku lebih....semuanya adalah berkat doa ibu ku...AMIN..
mggu nie aku agk sibuk....ari sabtu aku kena berkerja....part time pown blh pergi jauh...

p/s: walau apa yang anda lakukan....lakukan lah dengan bersungguh2...rezeki ada di mana2 saja...kita yang perlu mencari peluang itu....peluang datang secara tiba2...di saat kita kesempitan dan kesusahan....jumpa kalian di angkasa kejayaan....HEBAT!!

No comments:

Post a Comment