CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 5, 2011

post tertunda..

dh lama ptt nye aku post entry nie tp aku sk lpe j....haha...nie la last wayang aku n mr tddy untuk sem ni...masa aku tgk cite nie aku mcm was2 aw...betul k eak....ad lah niat untuk menyiasat sejauh mana kebenaran cite nie...first,aku mmg x tw naak tgk cite apa...x sabar sngat2 tgk cite NUR KASIH THE MOVIE..dy pnye thrille mcm best j..


berbalik pada cite nie...aku pown x faham kena mereka semua berani nak menyiasat pasal kes paranormal....pada aku x payah ah cari nahas..nanti sapa juga yang susah..mereka dan keluarga mereka lah juga...masa aku tgk cite nie aku nak ketwa tw tgk mr teddy terperanjat..haha...tapi ad satu part aku x sampat tgk sebab sekali imbas ...ad scene hantu masa 2..haha..rugi2......

adkah kalian meminati paranormal???......saya??.....tidak mungkin...mcmana dgn kamu??..

No comments:

Post a Comment