CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 23, 2011

photoshoot di pagi ahad..

assalamualaikum,hye semua....senyum walaupun hati anda tidak selari dengan senyum anda itu...abaikan dan teruskan senyum...kalau tak boleh senyum awk boleh sebut ccccccchhhhhhhhheeeeeeeeeeesssssssss....
aktiviti yang aku lakukan pada hari ahad ialah...jeng....jeng...
aku g buat bisnes aku kat jb...kowg x payahlah tahu aku buat kerja macamana...tp kerja aku membolehkan aku sempat buat photoshoot....nie bukan photoshoot terancang....aku selalu bawak nikky ke mana saja aku pegi..kalau aku ase nak ambik gambar...aku just interfrem,infront yhe camera...easy rite??

lokasi>:setia tropika,johor baharu.
model > : ayu mentary
photogrpher > : fahimah
kemera > : cik nikky










nie lah photogrpher aku pada hari itu...thnx beb...nama dy fahimah...dy merangkap kawan baik aku...

p/s:...aku cuba berfikir secara dewasa...nothing is imposibble...hanya berserah padamu YA ALLAH..one more thing,kat gambar tu ad stiker aku sendiri....dah maju dah...wink~~...wink~~

No comments:

Post a Comment