CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 21, 2011

muka buku..

assalamualaikum to all readers,how are u today??..aku harap kowg semua sihat ok...amin...
tajuk entry aku adalah muka buku...kalau dalam bahasa inggeris akan jadi "facebook"...ada sape-sapa yang tak familiar apa itu facebook??...dengan kemudahan teknologi pada masa sekarang nie,aku percaya ramai yang dah ada facebook atau fb(nama pendek)..budak-budak kecik pown dah tahu apa itu fb..punya lah moden zaman sekarang...tp kalau lah kita tak tahu cara nak gunakan baik kita tak payah gunakan..maksud aku bukan buta it atau ape pown..tp kalau lah setakat nak bergaduh dengan orang lain,menjatuhkan maruah orang lain atau apa-apa yang sewaktu dengannya...baik tak payah lah...kowg kena tahu satu dunia boleh baca status yang kau buat tau...kowg tahu tak itu boleh di namakan aniaya kowg tahu x?!!...aku cukup marah dengan orang yang macam ini...yang keduanya,kalau terjadinya cinta muka buku...memang banyak pasangan yang bercinta dalam fb dan berkahwin...tapi ramai juga orang yang berpisah di sebabkan fb....
untuk para playboy,mereka mungkin gembira sebab dapat mengayat atau memikat kaum hawa yang lemah dengan paras rupa atau pun keromantikannya itu...aku nak tanya kowg satu soalan,kalau kau tgk muka orang tu hensem,kowg akan terus jatuh hati ke?...semudah itu kah memberi kan cinta...dan kemudian kowag yang merana...hahahahahhahahha...mari kita gelak beramai-ramai...atau hanya aku saja yang gelak sorang-sorang...dah nama pown cinta teknologi....tak perlu lah hairan,ada juga manusia yang berkahwin dan di ijab kabul kan melalui webcam,zaman dah terlalu canggih....tersangat-sangat canggih....dan daya kita berfikir pown mesti selari dengan zaman yang serba canggih ini....
di sini saya memohon maaf kepada sesiapa yang membaca entry ini dan marilah kita fikir bersama-sama....
LOL..

No comments:

Post a Comment