CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 8, 2011

kau tahu tak???

setelah sekian lama aku berada kat kota tinggi...lama la sangat..baru seminggu or dua minggu kot...haha..aku sudah mula merinduimu mr teddy..walaupun kadang2 kita bergayut lepas kau abis keja..aku menjadi makin rindu apabila mendengar suara kau..rasa macam nak nanges j tw..kadang2 aku ketawa sakan bila bercakap dengan kau..rindu sanggggaaatttt...aku terlalu rindu kan kenangan kita di melaka....semua tempat ad kenangan kita sayang...terlalu banyak...terutama sekali di tepi pantai...kau suka temankan aku menikmati keindahan pantai..kau amat memahami jiwa aku amat sebati dengan kehidupan pantai....aku teringin sangat main layang2 bersama kau....main berkejaran..hehe.....aku rindu waktu menonton wayang bersama kau..waktu menikmati MCD bersama kau...kau lebih suka aku makin nasi bebanding makan makanan 'fast food'....kadang2 kita akan makan tengahari bersama...satu hari kalau kau x datang umh sewa aku..mesti ada yang x kena..hehe...kadang2 satu hari,4 or 5 kali kau datang..hehe...aku rindu nak makan nasi putih,telur bungkus,tom yam n air sirap..kita selalu order makan 2 kat kedai trafic light...aku rindu nak makan mee bandung kat warung mak kau...aku suka sangat2..aku rindu nak pegi rumah kau...aku rindu kat family kau yang selalu melayan aku dengan baik....aku ridu nak lepak dengan kau kat dataran pahlawan..aku rindu nak majuk2 dengan kau..aku rindu kau pujuk aku...aku rindu kau lapkan air mata aku masa aku sedang menanges...aku rindu semua tentang diri kau...sssggggggtttttttttt merinduimu....

tadi kau kol aku..kau suoh aku ckp dgn mak kau...aku kenakan kau dekat mak kau..haha...padan muka...sapa suoh ko x wish hari ibu kat mak kau..aku taw kau malu...aku kenal kau...hehe..aku rindu ngn kau..aku nak skype dengan kau..kau cakap len kali ea..nty kita skype..aku sedih lah..aku rindu kau.....


p/s:...4 my lover zulhilmi bin kamal....aku rindu kau...

2 comments: