CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 16, 2011

hari ibu..

assalamualaikum,hellow readers n followers...setelah beberapa lama aku x meringankan tangan n jari2 aku pun dh nek kematu x menaip..aku pown merajinkan diri yang sememangnya rajin,...walaweh...
masa hari jumaat malam umh ibu aku ad buat kenduri...kalau kowg pelik...teruskan dengan kepelikan kowg k..aku x mau cite lbh lanjut mengapa n kenapa..haha...aku n adq aku yang baik hati,...merancang beli kek sempena dengan hari ibu...aku pown meringankan tangan drive g kota walaupun umh ibu aku kat semenchu...kalau ad sape2 yang x tw n berminat nak tw..kowg g lah cari at peta or google...pastu kteowg trus memecut ke destinasi yang henndak di tuju....ibu hanya ini lah yang mampu kami dua beradq sediakan..





thnx sebab besarkan anak yang nakal ini...<3<3

No comments:

Post a Comment