CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 18, 2011

sy bNGGa ad dy!..

aku nak luahkan ke "broken" an hati ku terhadap zakuan adha...dalam lama aku simpan perasaan ini...tapi takdir memnentukan yang ayu raudhah berhak untuk memilikinya...(teramat redha)...ayu mentary x dapat menandingi ayu raudhah..haha...mepek j aku nie....tp x mengapa dengan adanya zulhilmi kamal...aku bangga ad dy!!...mana x bangganya,zulhilmi kamal pown pandai men bola gak tw...huhu....cuma x ad rezeki j nak mewakili peringkat kebangsaan seterusnya menjadi pemain negara....pape pown,saya tetap minat pemain bola yang bernama ZULHILMI KAMAL....saya bangga ad dy dalam hidup saya....^_^




p/s:..zakuan adha kepunyaan ayu raudhah n zulhilmi kamal kepunyaan ayu mentary

No comments:

Post a Comment