CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 3, 2011

sabar..

malam nie mmg mlm yang menguji kesabaran aku...aku ase sakit hati sangat ngn kedua2 hp aku!!....ag satu 2 hp amy..tp dy bagi pnam..bek aty kan??...cewah..jgn puji..kembang kalau dy tw...aku geram sangat sampai aku post dua kali..ambik ko!!!...nak j aku cepuk2 ko...wahai si hitam(oleh kerana kedua2nya berwane itam)...pandai kowg buad perangai ea...satu jam...ag satu key pad ilang...(pandai2 r kowg imagine)..adakah aku akn tensyen sb ko??...sowi skit lah weyh...jgn nx perasan k...ko 2 tggu mase j...belagak x aku??...actully kowg mmg banyak jasa pada aku...so,aku nak ucap time kasih...sebab kowg berdua r aku dh berhubung dengan bermacam2 owg....to cik lappy adalah pemenang pertama!!...ketwa jaat..haha...
aku x ad niat nak malas msg tw gara2 kau...sape yang harus di persalahkan..aku k kowg...atau kedua2nya sekali...aku tgh marah nie...sila takud sekarang!!!....huhu...
aku hantar balik negeri baru tw..(nada mengugut).....
ko jangan men2 ngn aku,bek ko buad perangai elok2...ko senang,aku pown senang gak....
panasnye aty...nasib bek kau tu benda....membazir j kalau aku sakit hati ngn kau...bukan dapat ape2....wek!!...wek!!!!...si itam...si itam!!!!..
pape j aku nie mepek j....hahhaa...

p/s:...yes,selsema...i hate dis!!

No comments:

Post a Comment