CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 26, 2011

the njoy day..

semalam aku mengikuti lawatan sambil njoy!!!!

ahli perserta: seramai 10 orang..terdiri daripada
                               
                               1)ayu mentary(kesorangan)
                               2) pasangan sakolan
                               3)pasangan putera dan puteri kesepian
                               4) kak ain
                               5)nurin
                               6) lilyrawkz
                               7) unie
                               8) ali

waktu rombongan : 6 ptg - 3 pagi

aktivi yang di jalankan :

                              1)pergi kepantai mencari ketenangan
                              2 ) karok sampai hilang suara.
                              3 ) mengisi perut yang berkeroncong.
                              4 ) shoping menghabiskkan sen.
                              5) melepak sambil karoke 'open'..

sape yang terlibat kowg mmg gempakkkkk!!!!...aku bagi 5 credit..


semua rancangan keluar dari mastermind kami kak ain..tanpa perancangan rapi...n semuanya berlaku last minit....owg kata kalau last minit mesti jadi punya!!....mr teddy aku x join..abh dy panggil balik..haha....padan muka!..kejam x aku???....nasib dy dapat awek kejam...lain kali mr teddy blh join k...

sampai je kat pantai aku n kak ain punya lah 'jakun'....jaukn sebab layang2....nak beli layang2...semalam aku ternampak layang2 comey bentuk sotong..harganya hanya rm13.oo je...aku pasti akn dapatkan juga...satu keazaman!!!..cewah..sambil2 tu kteowg pown snap pic..






penat bergambar,kami ke destinasi seterusnya.....pe lagi karoke beb!!...lagu feveret aku kalau karok..."KESETIAAN"..nyanyian siti sarah..macam x puas j r...nak karok lagi!!....yang penting mmg hapening....smua sporting...selesai melalak kami kemudian melantak..kat 'ASAM PEDAS CLAYPOT'


bermesyuarat kat kedai makan...mke semua kelaparan...tp semat ag berposing!!


thnnx for lily n unie pasal sceret recipe 2..sedap r...

pas dh mengah perut melantak..kami pown membuad sedikit senaman...dengan berjalan kat pahlawan walk....meh sni aku gambarkan suasananya...seperti pasar malam...dh mmg pown...so,kowg tw2 j lah mcmana sesaknya...aku semapt lah menyelit2 semata mahu mencari shawl n klip rambut yang comey2...mmg rambang mata beb...kalau blh nak borong semua...

pastu,kteowg pown g lah samudera...dekat ngn kapal yang besar...kalau ad sape2 yang penah g mlaka..kowg mesty tw....aku n kak ain siap sempat buad poco2...zapin layan j...n then dapat kol dari era(nurul nabihah nadirah binti abd aziz)..upe2nye besday dy....aku bual2 ngn dy..actully aku x ingat bsday dy.hehe...pas nie msty ingat pnyer.haha..pastu dak2 nie nak karoke open..dyowg j r yang involve..aku dh terlentuk atas meja...gantuk gile2..

pukul 2lebih kami ambk keputusan balik...aku ingat kowg nak overnite...cewah..aku menaiki moto kak ain...kteowg dah mcm minah rempit yang tersempit...haha...credit lah kak ain bawak moto sampai aku cakap.." kak keta depan 2..slow skit"...tapi pape pown thnx a lot sb dapat meghantar ayu dengan selamat..ALHAMDULILAH.

selesai babak ini....




 

              

No comments:

Post a Comment