CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 17, 2011

cerita tanpa tajuk

 aku mmg loading...x tw nx wt entry pe....so,tu lah tajuknye...haha....cerita tanpa tauk..

..ary nie x ad klas...bersukasuki lah kamu semua ea....aku??....kat umah bersama2 ousemate...ad yang k klas....aku ase dak2 klas aku dh lari bertempiaran atas muka bumi ini...mksd di sini..mereka2 semua ad yang balik kampung...my b rindu ngn fmly tersayang...aku??...aku x balik...ad kerja yang masih blm selesai....buakan x rindu..

....kat poli aku skunk nie sibuk ngn PILIHAN RAYA...politik aku x ambk port sgt r....kalau stakat dgo ok ag kot...sibuk lah seluruh warga politekink,nek huru hara aku rasa...haha..aku ase semua kdai kat merlimau mesty laku pnye r...setelah aku membuad beberapa kajian...hahaha...hampeh!!..tp plik tbe2 j,banyak jalan yang di buad baru...kowg fikir r sndiri k..
...pape r kowg asal aku bahagia...haha...
 oke r ckup r aku mepek.....aku syg ko blog....sudi jadi tmpat aku mepek...

No comments:

Post a Comment