CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 10, 2011

cerita minyak wangi dan coklat

Kisah si minyak wangi

 
opsss......jangan salah sangka...nie bukan minyak wangi yang aku kumpul k...
haha...semua aku dah cube kecuali COOL...

nie r minyak wangi aku.....


oke dah jelas kan...aku guna minyak wangi itu...harga???...servey sndiri la...huhu...tujuan aku wat entry nie bukan lah sebab aku nak promote minyak wangi yang aku guna...aku x dapat pape pown kalau promote....tp aku nak akap...kelas aku banyak x ad....so,kat situ terjadi lah pembaziran minyak wangi...kedekut kan aku???...haha...watever...yang penting aku jimat..(cewah)..haha..

mcmana aku x cakap membazir...cuba kowg bayangkan...dh bersiapa segala n dah sembuh minyak wangi...pas 2,x alih2 ad yang dapat mesej....'eh kowg kelas batal r'....
so,pe perasaan anda???....sama mcm perasaan aku....haha

p/s:...pape j lah yang aku post eak...haha...pape pown aku jatuh cinta dengan SPORTY!!...


kisah si coklat...



Nmpak kan gambar coklat kat atas 2???...itu adalah coklat kesukaan aku...hantu gila ngn bnda nie....
makan coklat blh menenangkan aku...yes,MR TEDDY slalu bagi coklat nie kalau nak pujuk aku...
manyak terimas ea...hehe....tp kdg2 aku x majuk pown dy bagi gak.....^_^

p/s:...n aku juga bkn bkerja kat kilang CADBURY ok!!...aku maseh student ag...saje  aku nak post pasal sumthng yang aku suka...aku tw..kepada sape2 yang bace entry aku msty kowg ad kegemaraan masing2 kan???.....i <3 coklat n perfume!!!...






No comments:

Post a Comment