CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 13, 2011

cite aku

dah lame aku x on9...yes..mmmg busy...tersangat2,,,dengan bisnes,asngment n segalanya...hahaha...pape pown aku njoy!!!......hebat!!!!!!...
treadmark yang mmpu beri aku semangat.....aku mmg boleh hebat!!!!!!!...
oke,mase awal bulan,7-9 jan..aku ikut kila p alix seremban...bukan aku sorang j....liya pown follow skli....syok....shopping r.....mase malam 7 arybln j...sampai2 abg kila ajak p turun kl...n kami b4 pown join'ADVANTURE'...g kl....kami g cheras...syok mmg syok....sb SHOPPING...cube tanya sape yang x syok shoping???....hahahha....esk malam p lg....macam2 yang kiteowg borong.....hebat!!!!!!!!!!!.....
sperti biasa pelajaran tidak di lupekan....ngn asgnment yang berlambak.....tp yang pasti mggu nie mmg banyak gelak r....aq pown x tw np...hahaha...pape pown idup msty njoy!!!!!!!

No comments:

Post a Comment